reklama

Secret garden

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Púšťam si dokola tú istú pesničku

tú v ktorej zdá sa ma miluješ.

Ležíš ešte vedľa mňa a počítaš moje vlasy.

Zaplietaš do nich svoje hriechy a tvrdohlavo mi vyčítaš

že ťa kradnem tým ktorí ťa milujú.

Som sebec a keď spíš tajne veštím z tvojej dlane.

Do očí ti nasypeme znovu chuť žiť.

Odídem a zúfalo mlčím.

Hľadám ťa v kvapkách vášne zachytenej v pudrovacom zrkadielku.

Secret garden.

Odpúšťam

všetky slová čo rozdrvili moju dušu

na prach.

Nežne ošetri mi odreté kolená kúpila som zopár náplasti.

Zahráme sa v karty predsa už poznáš všetky esá ktoré mám na dlani.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ty nie si zvyknutý prehrávať

víťazstvo máš vypálené na hrudi

kráľ berie.

Vždy keď sa milujeme dotknem sa pod kožou tvojej duše.

Je krehká

rozbitná

vonia medom a mliekom.

Stojím kúsok od teba.

Poznám ťa

rozprávaš sa s vetrom

píšeš básne

veríš v klasické pravdy

snívaš dodnes tak naivne ako keď si bol len malé decko.

Corpus delicti.

Teraz ale listuješ

a bezstarostne prepisuješ stránky osudu písané atramentom,

avšak bezohľadne

vôbec nie chlapsky

lež len spôsobujúc prázdnotou...

Lenka Špiriaková

Lenka Špiriaková

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu